КрНУ: анкетування

Анкета "Викладач очима студента"

Шановний студенте!

Анкетування проводиться анонімно. Оцінюйте одного викладача одноразово. Зараховується тільки перше оцінювання викладача, повторні видаляються. Ви можете оцінити усіх ваших викладачів, у яких ви навчались або навчаєтеся. Пишіть правильно прізвище, ім’я, по батькові викладача.

Ваші відповіді допоможуть удосконалити якість освіти в Університеті. Будьте неупередженими, відповідаючи на питання анкети, дотримуйтеся правил анкетування.

УВАГА: обов`язкові для заповнення поля позначені цим кольором.

Ваш факультет:

Освітній ступінь, який Ви здобуваєте:

Форма навчання:

Освітньо-професійна програма, за якою Ви навчаєтесь:

Прізвище, ім'я, по батькові викладача:

Ви у цього викладача:

Вам пропонується поставити оцінки викладачеві за 5-ти бальною системою:
1 бал – я не згоден з цим твердженням, це далеко не так;
5 балів – це твердження цілком і завжди справедливе щодо цього викладача.

1. Викладач звертає увагу на очікуваних результатах навчання та їх значенні для підготовки до майбутньої професійної діяльності.

2. Викладач чітко формулює тему, мету лекційного, практичного, семінарського, лабораторного заняття і зазначає компетентності, які набуває студент за результатами опанованої теми.

3. Викладач на навчальних заняттях апелює до сучасної наукової інформації, знайомить з новими дослідженнями в даній галузі, як вітчизняних, так і зарубіжних науковців.

4. Викладач доводить до відома систему встановлених вимог і критеріїв оцінювання результатів освітньої діяльності, об’єктивно і послідовно їх застосовує.

5. Викладач відкритий до спілкування та консультацій.

6. Викладач виявляє тактовність і доброзичливість у взаємодії зі студентами.

7. Викладач чітко, логічно, аргументовано і зацікавлено викладає матеріал, демонструє приклади практичного застосування отриманих теоретичних знань.

8. Викладач під час занять використовує інтерактивні методи навчання (групові дискусії, роботу в малих групах, роботу з кейсами тощо).

9. Мова викладача державна, професійна, виразна, оптимальна за темпом і силою голосу, доступна для розуміння. Дозволяє робити необхідні записи.

10. Викладач запрошує в рамках гостьових лекцій професіоналів-практиків.

11. Вибираючи навчальні дисциплін вільного вибору студента, чи хотіли б Ви зустрітися з цим викладачем (як з науковим консультантом, у період проходження практики, під час виконання курсової чи дипломної роботи)?

12. Чи не було упередженого ставлення з боку викладача під час навчання?

13. Фахова підготовка викладача відповідає змісту навчального курсу?