КрНУ: анкетування

Анкета з питань академічної доброчесності для викладача

Шановні колеги!

Вам пропонується пройти опитування щодо питань академічної доброчесності в КрНУ ім. М. Остроградського.

Отримана інформація буде використана для поліпшення якості освітнього процесу в Університеті.

Дякуємо за співпрацю!

УВАГА: обов`язкові для заповнення поля позначені цим кольором.

Вкажіть, де Ви працюєте (забезпечуєте викладання навчальних дисциплін за основним місцем роботи)

Інститут/факультет:

Кафедра:

1. Чи знайомі Ви з поняттям академічної доброчесності?

2. Чи ознайомлені Ви з нормативними документами, які регулюють політику дотримання академічної доброчесності в університеті?

3. Які види порушень академічної доброчесності Вам відомі? (Можливі декілька варіантів відповіді)

4. Чи дотримуєтесь Ви принципів академічної доброчесності в університеті?

5.Чи доводилося Вам удаватися до порушення академічної доброчесності під час провадження навчальної, методичної, наукової, організаційної чи інших видів діяльності?

6. Вкажіть основну причину, через яку Ви вдавалися до порушення академічної доброчесності під час провадження навчальної, методичної, наукової, організаційної чи інших видів діяльності? (якщо попередня відповідь "Так")

7. Чи відомі Вам випадки нечесної поведінки серед Ваших колег?

8. Чи знаєте Ви про діяльність Комісії з питань академічної доброчесності в університеті?

9. Чи відома Вам процедура звернення у разі виявлення факту порушення академічної доброчесності чи підозри в застосуванні неетичної практики в освітній, науковій чи іншій діяльності будь-кого з учасників освітнього процесу в університеті?

10. Чи відомо Вам про використання в університеті програмного забезпечення «Unicheck» (інших програмних ресурсів) для виявлення текстових запозичень у наукових, навчально-методичних працях науково-педагогічних працівників?

11. Яке Ваше ставлення до списування студентами під час іспитів, на контрольних роботах?

12. Чи доцільно перевіряти випускні кваліфікаційні роботи студентів на наявність текстових запозичень?

13. Чи ознайомлені Ви з правилами цитування? Чи пояснювали Ви студентам правила оформлення посилань на інших авторів у письмових роботах?

14. Чи відомо Вам про наслідки порушень академічної доброчесності, передбачені для науково-педагогічних працівників в університеті?

15. Чи доцільно, на Вашу думку, установлювати відповідальність за використання плагіату та прояви академічної нечесності?

16. Який вид відповідальності студента за порушення академічної доброчесності є доцільним та ефективним?

17. Який вид відповідальності викладачів за порушення академічної доброчесності, на Вашу думку, є доцільним та ефективним?

18. Чи доречними, на Вашу думку, є проведення дискусій, тренінгів, майстер-класів та інших заходів для популяризації академічної доброчесності з-поміж науково-педагогічних працівників?

23. Надайте Ваші пропозиції щодо підвищення рівня академічної доброчесності в університеті.