КрНУ: анкетування

Анкета з питань академічної доброчесності для студента

Шановний студенте!

Пропонуємо Вам взяти участь у анонімному опитуванні щодо задоволеності якістю
навчання та викладання за визначеною освітньою програмою в КрНУ ім. М. Остроградського.

Анкетування проводиться анонімно. Просимо щиро відповісти на кожне поставлене питання.
Результати будуть узагальнені та враховані для удосконалення освітнього процесу в університеті.

УВАГА: обов`язкові для заповнення поля позначені цим кольором.

Ваш факультет:

Освітній ступінь, який Ви здобуваєте:

Форма навчання:

Освітньо-професійна програма, за якою Ви навчаєтесь:

1. Чи знайомі Ви з поняттям академічної доброчесності?

2. Які види порушень академічної доброчесності Вам відомі? (Можливі декілька варіантів відповіді)

3. Чи ознайомлені Ви з нормативними документами, які регулюють політику дотримання академічної доброчесності в університеті?

4. Чи інформують Вас науково-педагогічні працівники про процедуру дотримання академічної доброчесності під час навчання в університеті?

5. Що для Вас є головним у процесі навчання?

6. Яке Ваше ставлення до списування студентами під час іспитів, на контрольних роботах?

7. Як Ви ставитеся до тих студентів, які на іспитах і контрольних роботах не списують, не використовують інші технічні засоби і не надають допомогу іншим студентам?

8. Чи вдаєтеся Ви до списування під час іспитів, контрольних робіт?

9. У процесі підготовки рефератів, курсових, випускних, кваліфікаційних робіт Ви переважно:(Можливі декілька варіантів відповіді)

10. Чи ознайомлені Ви з правилами цитування? Чи пояснювали Вам викладачі, як правильно оформляти посилання на інших авторів у письмових роботах?

11. Чи погоджуєтеся Ви з тим, що випускні письмові роботи студентів необхідно перевіряти на плагіат?

12. Чи відомо Вам про використання в університеті програмного забезпечення "Unicheck" (інших програмних ресурсів) для виявлення текстових запозичень у курсових/дипломних роботах/проектах студентів?

13. Чи дотримуєтеся Ви принципів академічної доброчесності в університеті?

14. Чи доводилося Вам удаватися до нечесних практик порушення академічної доброчесності під час навчання в університеті?

15. Зазначте основну причину, через яку Ви вдавалися до порушення академічної доброчесності під час навчання в університеті (якщо попередня відповідь "Так")
16. Чи відомі Вам випадки нечесної поведінки серед Ваших одногрупників/однокурсників?

17. Чи знаєте Ви про діяльність Комісії з питань академічної доброчесності в університеті?

18. Чи відома Вам процедура звернення у разі виявлення факту порушення академічної доброчесності чи підозри в застосуванні неетичної практики в освітній, науковій чи іншій діяльності будь-кого з учасників освітнього процесу в університеті?

19. Чи доречним, на Вашу думку, є проведення дискусій, тренінгів, майстер-класів та інших заходів для популяризації академічної доброчесності серед здобувачів вищої освіти?

20. Чи доцільно, на Вашу думку, встановлювати відповідальність за прояви академічної нечесності?

21. Чи відомо Вам про наслідки порушень академічної доброчесності, передбачені для здобувачів вищої освіти в університеті?

22. Який вид відповідальності за порушення академічної доброчесності є доцільним та ефективним?

23. Надайте Ваші пропозиції щодо підвищення рівня академічної доброчесності в університеті.