КрНУ: анкетування

Анкета студента щодо якості освітньої програми

Шановний студенте!

Вам пропонується пройти анонімне опитування щодо задоволеності
якістю навчання за даною освітньою програмою
в Кременчуцькому національному університеті імені Михайла Остроградського.

Анкетування проводиться анонімно. Просимо надати щиру відповідь на кожне з поставлених питань. Результати будуть представлені в узагальненому вигляді та враховані для удосконалення освітнього процесу в Університеті.

УВАГА: обов`язкові для заповнення поля позначені цим кольором.

Ваш факультет:

Освітній ступінь, який Ви здобуваєте:

Форма навчання:

Освітньо-професійна програма, за якою Ви навчаєтесь:

Пропонується поставити оцінку за 5-бальною системою: 1 бал - дуже низький рівень, 5 балів - дуже високий рівень.

1. Визначте основні переваги даної освітньої програми (можна обрати декілька варіантів):
  • сучасність та практична орієнтованість програми
  • використання новітніх, інтерактивних методів навчання на даній програмі (відеоконференція, лекція-демонстрація, лабораторні заняття з віртуальними лабораторними комплексами, практикуми-тренінги тощо)
  • наповненість освітніх компонентів інформацією щодо сучасних наукових підходів та досліджень в даній професійній галузі
  • зміст освітніх компонентів, їх наповненість інформацією відповідають меті навчального курсу
  • залученість професіоналів-практиків, фахівців даної галузі для проведення гостьових лекцій, вебінарів
  • можливість набуття практичного досвіду застосування отриманих знань через доступ до широкого кола баз практик, які пропонуються освітньою програмою
2. Оцініть якість знань та практичних навичок, які ви отримуєте під час вивчення навчальних курсів на даній освітній програмі (за 5-ти бальною шкалою, де 5 – дуже високий рівень, 1 – дуже низький рівень) за такими критеріями:
  • навчальні курси наповнені тематикою, яка відповідає предметній області та майбутній професійній діяльності
  • навчальні курси дають можливість застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях
  • навчальні курси формують навички використання інформаційних та комунікативних технологій
  • навчальні курси розвивають soft-skills (вміння працювати в команді, стратегічне мислення, комунікабельність, креативність тощо)
3. Чи достатньо, на Вашу думку, годин для самостійної роботи студента для опанування навчальних курсів?

4. Чи достатньо Вам аудиторних годин на вивчення фахових дисциплін?

5. Чи надає освітня програма можливість формувати індивідуальну траєкторію навчання (обирати теми курсових та дипломних робіт за власним бажанням, керівника роботи, дисципліни з переліку вільного вибору, базу практики)?

6. Чи задоволені Ви пропонованими варіантами вибіркових освітніх компонентів?

7. Чи доводять до Вас викладачі критерії оцінювання Ваших знань під час викладання освітніх компонентів?

8. Оцініть, наскільки Ви задоволені консультаційною підтримкою під час вступу та навчання за даною освітньою програмою:
  • проведення консультацій з приводу питань вступу на освітню програму, термінів та результатів навчання
  • консультаційна підтримка викладачами під час проведення занять
  • консультаційна підтримка викладачами під час підготовки курсових та дипломних робіт
  • консультаційна підтримка викладачами під час проходження практик
9. Оцініть якість інформаційного супроводу навчального процесу за даною освітньою програмою за 5-ти бальною шкалою, де 5 – дуже високий рівень, 1 – дуже низький рівень, за такими показниками:
  • доступ до бібліотеки
  • доступ до електронних ресурсів
  • доступ до системи онлайн-навчання (Moodle)
  • доступ до мережі Інтернет
  • інформування про заплановані заходи (вебінари, майстер-класи тощо)
  • інформування про можливості та доступ до неформальної освіти (тренінги, сертифіковані курси на різних освітніх платформах тощо)
  • інформування про можливості академічної мобільності
10. Чи існує практика врахування результатів неформальної освіти за освітньої програмою?

11. Надайте власний коментар, побажання чи зауваження щодо організації освітнього процесу в КрНУ